میزی


Turn table shot blast machines
 شات بلاست مدل میزی

 
Image
ماشینهای شات بلاست میزی پس از نوع درامی بیشترین متقاضی را به خود اختصاص داده است و بکار بردن آن هنگامی توصیه شده که ابعاد قطعات بقدری بزرگ بوده که هنگام کار با ماشینهای نوع بشکه ای یا درامی امکان آسیب به خواص مکانیکی و ابعاد برساند .
کلیه ماشینهای طراحی شده برای این سیستم عملیات تمیز کاری را با قرار دادن قطعه برروی صفحه ای گرد که به دور خود میچرخد و پاشش ساچمه از توربین به گونه ای که کل زوایای قطعه را پوشش دهد صورت میپذیرد.
 
Image
در اینجا طی چرخش قطعه روی میز ساچمه زنی بطور همگن صورت می پذیرد کاربا این ماشین بسیار ساده و بخاطر آپشنهای قابل تجهیز با وجود جای داشتن درسیستم بسته امکان افزایش کمی درظرفیت ؛ عملیات را دارا میباشد .
 
Image
محل چرخش قطعات یا میز ها می توانند یا درشکم دستگاه قرار داشته و یا برروی درب ماشین سوار گردند البته ان دسته از ماشینهایی که میز بر روی درب سوار است قابلیت دو سیستم شدن یا دو میز بودن را به جهت افزایش راندمان می تواند داشته باشد .
 
Image
کارخانجات بزرگ صنایع ریخته گری آهنی و غیر آهنی /آهنگری /عملیات حرارتی /تولید قطعات کوچک اتو مبیل/دایکست و کارگاههای ماشین سازی و....بعنوان راه حلی مناسب برای در سیستمهای بسته (بچ) تمیزکاری مطرح می باشد .
 
Image
این ماشینها نیز علاوه بر قابلیت پوسته زدایی/پلیسه بری/ حذف روغن/ماسه زدایی و...با نصب برخی تجهیزات کنترلی قادر به شات پینینگ نیز خواهند بود در انواع متوسط و بزرگ ماشینهای فوق تنها با سفارش مشتری قابلیت افزایش تعداد توربین وجود دارد.
امروزه و برای شات پینینگ  نوع ماهواره ای ماشین میزی توسعه یافته که  فروش بالائی را نیز دارد . قطر میز و تعداد آن میتواند مشخص کننده نام آنها باشد .
در اینجا کلیه آپشنها طبق سفارش مشتری به سیستم اضافه میگردد
Image
 ماشین های میزی را عموما بر اساس قطر میز عرضه می گردد .

با پرکردن فرم پیوست کاتالوگ و مشخصات دستگاه مورد نظر شما ارسال می گردد .

جهت آگاهی از کم و کیف و مشاوره دراین موارد لطفا با کارشناسان شرکت سایا ذوب کیمیا تماس بگیرید

شرکت سایا ذوب کیمیا

شرکت (سایا ذوب کیمیا) با بهره گیری از نزدیک به سی سال تجربه در زمينه تولید ، سرمایه گذاری و عرضه  آلیاژها ، فروآلیاژها  ،کک نفتی کسینه  و برخی از مواد ساینده همچون ساچمه و گریت و واردات فیلتر سرامیکی ،همچنین صدور ماشین شات بلاست و تجهیزات وابسته به همسایگان ایران، اینک با استعانت از ایزد متعال و همکاری با شما خوبان امیدوار است ...
ادامه مطلب

اطلاعات آماری

پیوند ها

اطلاعات تماس

www.sayazob.ir

aliakbari454545@yahoo.com

تلفن : 02155061500
        02155317000

فکس : 02155065996
موبایل : 09372287919
کد پستی: 3393165689
 

نقشه شرکت